"A room with a view ... Boston"



Am stat si m-am gandit mult pana sa ma hotarasc cu ce postare sa incep noul an. Mi-am adus aminte ca anul trecut a fost un an plin de calatorii pentru mine, mai ales de cand sunt in Statele Unite. Asadar m-am hoatarat sa va povestesc in cateva cuvinte si imagini despre ultima mea calatorie de anul trecut, de saptamana trecuta mai exact, care a durat numai o zi, in speranta ca anul cel nou va fi la fel de plin de peripetii si locuri inedite.
Unde am fost?
In Boston, Massachusetts, cel mai estic oras-metropola de pe coasta de est a Americii.
Rasfoind una din hartile orasului am aflat ca, cel mai bun loc de unde poti admira panorama orasului este "The Skywalk" situat la etajul 52 in "Prudential Tower".
Locul ofera o vedere inedita si frumoasa a orasului Boston si a imprejurimilor atat ziua cat si noaptea.

 "Charles River" si "Longfellow Bridge"

Boston este unul din cele mai vechi orase americane, plin de istorie si personalitati. Este de asemenea un important centru universitar. In Cambridge, pe celalalt mal al raului Charles isi au locul celebrele MIT (Massachusetts Institute of Technology) si Harvard University.

 MIT Dome

 Vedere asupa Cambridge

 The Christian Science Church


La etajul 54 al aceleasi cladiri am descoperit un foarte elegant restaurant "Top of the Hub".
Mi-am potolit foamea cu o delicioasa salata de "lobster" ceva tipic Bostonului pentru ca, fiind port la oceanul Atlantic, este renumit pentru pestele si fructele de mare proaspete si delicioase.


Privelistea a fost absolut incantatoare iar lumina a fost magica la apusul soarelui.

Downtown Boston

Massachusetts Bay


Un alt lucru inedit este faptul ca, aeroportul din Boston este situat pe o peninsula, creand mereu senzatia, mai ales din cauza zapezii din acele zile, ca avioanele aterizeza sau decoleaza de pe o platforma de gheata situata pe suprafata oceanului.


Sunt extrem de multe lucruri de descoperit si vizitat in acest oras. In speranta ca data viitoare voi zabovi aici mai mult decat o zi, pot sa va spun doar ca a fost o experienta minunata.
Kisses!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii:

Post a Comment